Naukowo udowodnione

Wesprzyj nas

Fundacja Naukowo Udowodnione prowadzi szereg działań mających na celu m.in. zwiększanie dostępu do polskiej nauki oraz upowszechnianie związków zachodzących między nauką, innowacyjnością a gospodarką. 

W ramach szerzenia dostępu do informacji, Fundacja prowadzi portal Naukowo Udowodnione.pl.

NaukowoUdowodnione.pl to portal integrujący jednostki naukowe i przedsiębiorców, który stanowi pole do wymiany doświadczeń w ramach inicjatyw B+R. Celem serwisu jest ułatwienie transferu wiedzy pomiędzy sferą nauki i biznesu, komercjalizacja wyników badań naukowych i popularyzacja wiedzy, co ma przełożyć się na wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwach oraz kształtowanie społecznego odbioru polskiej nauki.

Tematyka poruszana na blogu obejmuje zagadnienia naukowe z dziedzin takich jak zdrowie, uroda, sport, moda, technologie, dziecko, rośliny i zwierzęta, środowisko, transport i inne. Autorami portalu są pasjonaci nauki oraz naukowcy - osoby z wykształceniem i doświadczeniem kierunkowym, którzy dzieląc się swoją wiedzą wypełniają misję komercjalizacji nauki. Odbiorcami artykułów są przedsiębiorcy wykorzystujący lub planujący wdrożenie wyników badań naukowych w procesach produkcji oraz konsumenci, którym zgromadzona w portalu wiedza umożliwia podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. 

Chcesz, aby Twój produkt został opisany w NaukowoUdowodnione.pl? 

Jeżeli posiadasz naukowy dowód na skuteczność swojego produktu, zgłoś go do nas! W ten sposób opis Twojego produktu pojawia się w portalu o tematyce naukowej, co wpływa na jego wizerunek. Twoi klienci dowiedzą się, że za Twoim produktem stoją naukowe dowody, co utwierdza ich w decyzji o zakupie produktu oraz wpływa na dalsze polecanie go znajomym.

 

WSZELKIE DATKI NA PUBLIKACJĘ W SERWISIE PRZEZNACZONE SĄ

NA REALIZACJĘ CELÓW STATUTOWYCH FUNDACJI NAUKOWO UDOWODNIONE. 

 

Istnieje możliwość informowania o produktach i firmach poprzez klasyczne formy content marketingowe: 

Portal prowadzi szereg działań e-marketingowych, które w sposób regularny przyciągają nowych odbiorców. Reklamobiorca może dotrzeć do grupy docelowej poprzez obecność portalu w social media, wyszukiwarce Google, działaniach internetowych czy przez newsletter serwisu.  

 

Masz pytanie?

Zadaj je autorom